Założyła parę dżinsów i tym samym uratowała ponad 30 kobiet

Powiązane

Leśnicy w Wielkopolski podarowali hojną kwotę szpitalowi dziecięcemu w Poznaniu

100 000 złotych - tyle poznańscy leśnicy przekazali na...

Gwiazda Hollywood odwiedziła Ogród Botaniczny w Krakowie

Hollywoodzka gwiazda Milla Jovovich kilka dni przebywała z rodziną...

Krakowska restauracja uznana za najlepszą w Polsce

Według jury konkursu World Culinary Awards, słynąca z polskiej...

Jakie jest najbardziej zakorkowane miasto w Polsce i na świecie?

Korki w wielu polskich miastach to smutna codzienność. Właśnie...

Udostępnij

Odkąd Meghan Markle dołączyła do grona rodziny królewskiej, każdy jej strój zaczął być drobiazgowo oceniany. Prasa prześwietlała każdy najmniejszy dodatek, komentowała długość spódnic i głębokość dekoltu. I chociaż Meghan znana jest ze społecznych aktywności, i z pewnością chciałaby angażować się w sprawy znacznie ważniejsze od mody, to cała uwaga spoczęła właśnie na jej ubraniach. Księżnej Sussexu udało się to sprytnie wykorzystać.

Niedawno Meghan założyła parę dżinsów i tym samym uratowała ponad 30 kobiet.

Być może to przypadek, być może jednak całkowicie świadomy ruch księżnej. Podczas wizyty w Australii Meghan pokazała się w dżinsach marki Outland Denim. Jak twierdzi założyciel marki James Bartle, ta decyzja pozwoliła na zatrudnienie około 30 szwaczek, które uratowano przed sprzedaniem i wykorzystywaniem seksualnie w kambodżańskim zakładzie produkcyjnym. Misją Outland Denim jest zapewnienie miejsc pracy ofiar handlu ludźmi w Azji. Proponują uczciwe płace i wsparcie dla swoich pracowników, którego nie doświadczyłyby w Kambodży. Wystarczyło, aby Meghan Markle pokazała się w tych właśnie dżinsach, aby spodnie zostały całkowicie wyprzedane w parę godzin. Od momentu, gdy Internet obiegło zdjęcie księżnej w spodniach Outland Denim, ruch na stronie sklepu wzrósł o 3,000%. Ten nagły skok sprzedaży pozwolił marce zatrudnić uratowane kobiety.

- Advertisement -

Nie jest to jednorazowa sytuacja. Wiele marek odczuło wpływ księżnej. I to nie przypadkowych marek.

Meghan Markle coraz częściej pozwala się fotografować w ubraniach, których produkcja nie zaszkodziła środowisku ani nie czerpała z wyzyskiwania ludzi. Ostatnio księżna pokazała się w czarnych, płaskich butach marki Rothys, które zostały wykonane w całości z plastikowych butelek po wodzie. Innym razem pozowała w sneakersach powstałych z gumy czy w sukience ekologicznej marki Reformation. Za każdym sprzedaż tych produktów znacznie wzrastała.

Przeczytaj także: Formacja Organek znowu w trasie!

fot: źródło

Zrównoważona moda ekologiczna uwzględnia wpływ na środowisko i społeczeństwo wytwarzanych produktów. Przez długi czas była traktowana tylko jako trend, jednak promowanie ekologicznych, etycznych marek przez żonę brytyjskiego księcia Henryka, przysłużyło się do znacznego wzrostu popularności. Wybory modowe Meghan Markle przestały wpisywać się w promowanie klasycznego stylu, a zaczęły być świadomym działaniem na rzecz środowiska i praw człowieka.

Każda z marek promowanych przez Meghan Markle zauważyła znaczny skok w sprzedaży, co wiąże się z tym, że coraz więcej ludzi, naśladując księżną, wybiera przyjazne środowisku ubrania i dodatki. Co więcej, nie wszystkie ubrania czy dodatki Meghan Markle charakteryzują się horrendalną ceną. Jak sama kiedyś stwierdziła, moda nie musi być droga. Dobitnie udowodniła swoją rację, pokazując się w naszyjniku z makaronu, który dostała od małego chłopca.

fot: źródło
Nie wiesz jak ruszyć z biznesem? Dowiedz się tutaj ? 
Koniecznie odwiedź naszą stronę o zdrowiu – f7zdrowie.pl

Jesteś z Katowic? Koniecznie odwiedź f7katowice.pl
Jesteś z Krakowa? Koniecznie odwiedź f7krakow
Jesteś z Gdańska? Koniecznie odwiedź f7gdansk.pl
Jesteś z Poznania? Koniecznie odwiedź f7poznan.pl
Jesteś z Łodzi? Koniecznie odwiedź f7lodz.pl
Jesteś z Wrocławia? Koniecznie odwiedź f7wroclaw.pl
Interesują Cię wszystkie miasta? Koniecznie zaglądaj do f7city.pl

Artykuł: źródło 1 2