W ostatnich miesiącach głośno jest o plastiku, który jest największym problemem dotyczącym zanieczyszczenia naszej planety.
8 mln ton plastiku rocznie trafia do naszych oceanów. A to tylko wierzchołek góry lodowej. National Geographic rozpoczyna wieloletnią kampanię PLANETA ALBO PLASTIK?, której celem jest zwiększenie świadomości rosnącego kryzysu i zainspirowanie ludzi do ograniczenia konsumpcji plastiku jednorazowego użytku. Wybierz planetę. Każdy gest ma znaczenie – National Geographic.
Źródło: [klik]
SPRAWDŹ NASZĄ INNĄ STRONĘ: WWW.F7DOBRY.COM
National Geographic stworzyło wieloletnią kampanię „Planeta albo plastik”, pokazującą skalę problemu.
Tylko 1/5 wyprodukowanego plastiki poddaje się recyklingowi. Wprowadzając nawet najmniejsze zmiany możemy pomóc naszej planecie.
Źródło: National Geographic
PRZECZYTAJ TAKŻE: Świat zachwycił się muralem Polaków, który stworzyli w Rzymie.
Świadoma tego jest współzałożycielka marki Local Heroes. Areta Szpura wraz z innymi rozpoznawalnymi osobami (Krzysztof Gonciarz, Anja Rubik, Maffasion, etc) zorganizowała akcje „TU PIJESZ BEZ SŁOMKI”.
Źródło: [klik]
„TU PIJESZ BEZ SŁOMKI” ma zachęcić knajpy do zrezygnowania z używania słomek. Wchodząc na instagrama Arety pod zdjęciem z akcją możemy tagować ulubione kawiarnie, restauracje, aby zgłosiły się do akcji i otrzymały naklejkę „TU PIJESZ BEZ SŁOMKI”.
A wy chcąc pomóc pamiętajcie „następnym razem bez słomki”.
Co sądzicie o akcji? Warto wprowadzać małe zmiany?
Źródło zdj. głównego: [klik]
Nie wiesz jak ruszyć z biznesem? Dowiedź się!