Millenialsi nie wyobrażają sobie życia bez tych dwóch platform. Spotify i Netflix to wyjątkowo proste i wygodne w obsłudze narzędzia, dzięki którym można do woli słuchać ulubionych utworów, oglądać najnowsze filmy i seriale. Kilkadziesiąt złotych miesięcznie automatycznie opuszcza nasze konta bankowe w zamian za nieograniczony dostęp do muzyki i filmów. Powoli kolejnym towarzyszem abonamentowych gigantów staje się BeRightBack – platforma, która oferuje podróżowanie na abonament.
Wydaje się kuriozalne, jest jednak równie proste i wygodne w obsłudze jak Spotify czy Netflix. Użytkownicy BeRightBack wykupują subskrypcję, a następnie oczekują na informacje o wycieczce. Platforma gwarantuje każdemu użytkownikowi nie mniej niż 3 wycieczki w ciągu roku, każda z nich jest przynajmniej trzydniowa. Zanim wycieczka zostanie przyznana, subskrybenci mają szansę wybrać miejsca, do których pojechać z pewnością nie chcą. Portal pyta się również o temat podróży – do wyboru są m.in. plaże, romans, kultura, akcja, imprezy. O terminie wyjazdu użytkownicy dowiadują się na miesiąc przed planowaną podróżą.
Zdecydowaną różnicą pomiędzy wspomnianym Netfliksem, a BeRightBack jest cena. Podstawowy abonament to 49,99 GBP (około 250 zł) miesięcznie, zaś subskrypcja dla par wynosi 9,99 GBP (około 450 zł).
Można mieć odczucie, że cena jest nieco zawyżona, gdyż do niektórych z ponad 50 miejsc, jakie oferuje BeRightBack, z pewnością udałoby się zorganizować wyjazdy o wiele taniej. Jednak tuż obok tańszych destynacji – takich jak Kraków i Praga – znalazły się także Nicea, Paryż, Rzym, Rodos czy Oslo. Co więcej, comiesięczna opłata sprawia, że koszty podróży odczuwane są w mniejszym stopniu.
Koncepcja BeRightBack może odnaleźć swoich zwolenników wśród turystów, którzy nie radzą sobie z planowaniem i lubią brać udział w zorganizowanych wyjazdach. Ważna również jest elastyczność – niewielu może pozwolić sobie na akceptację narzuconego terminu wyjazdu. Pewność, że w ciągu roku weźmie się udział w trzech podróżach, zwiedzi się trzy nowe miejsca również jest kusząca. Entuzjaści BeRightBack traktują platformę, jako możliwość do regularnego podróżowania w miejsca-niespodzianki. Są gotowi na zaskoczenie, przystają na propozycje, ale jednocześnie cenią sobie wygodę i unikają stresu związanego z organizacją. Jednak dla niektórych podróżowanie z abonamentem wciąż pozostaje nie do wyobrażenia – brak kontroli nad wyborem hotelu, miejsca i terminu może okazać się przeszkodą nie do przejścia. Co więcej, rzesza podróżników odnajduje w organizacji wypadu niebywałą przyjemnością, zaś tracą ją na rzecz serwisu.
Czy BeRightBack zyska popularność również w Polsce?
£49 a month for three trips a year: would you subscribe to the Netflix of travel?
Going away has never been this simple
With BeRightBack flights and accommodation are sorted. Turn up to the airport and explore a new city in Europe.#brb #berightback #travelguide #mustvisit pic.twitter.com/TcbO8ZBevR— BeRightBack (@travelbrb) November 21, 2018
Przeczytaj również: Tutaj kupisz oryginalne prezenty pod choinkę!
Nie wiesz jak ruszyć z biznesem? Dowiedz się tutaj ?
Koniecznie odwiedź naszą stronę f7dobry.com