Ikony popkultury zagościły w jesiennych kolekcjach

Powiązane

Leśnicy w Wielkopolski podarowali hojną kwotę szpitalowi dziecięcemu w Poznaniu

100 000 złotych - tyle poznańscy leśnicy przekazali na...

Gwiazda Hollywood odwiedziła Ogród Botaniczny w Krakowie

Hollywoodzka gwiazda Milla Jovovich kilka dni przebywała z rodziną...

Krakowska restauracja uznana za najlepszą w Polsce

Według jury konkursu World Culinary Awards, słynąca z polskiej...

Jakie jest najbardziej zakorkowane miasto w Polsce i na świecie?

Korki w wielu polskich miastach to smutna codzienność. Właśnie...

Udostępnij

Upalne dni zdarzają się coraz rzadziej, rok szkolny nieubłaganie się zbliża, a letnie wyprzedaże ustępują miejsca ciepłym swetrom, płaszczom czy wełnianym czapkom. Koniec lata to czas, w którym większość popularnych sieciówek prezentuje jesienne kolekcje. Oglądając nowości można poczuć niewielkie déjà vu – w większości sklepów przewija się podobny motyw, często interpretowany w podobny sposób.

Już od kilku sezonów sieciówki oferują podróże w czasie – motywy z ubiegłych dekad przewijają się nad wyraz często. Logo popularnego sitcomu Friends gościło już na bluzach i t-shirtach marki Stradivarius, tym razem można je znaleźć w nowej kolekcji H&M. Nagłe zainteresowanie serialem spowodowane jest zapewne pojawieniem się wszystkich sezonów Friends na Netflixie. I chociaż ani bluzy, ani t-shirty niczym się nie wyróżniają – ich grafika jest raczej minimalistyczna – to jednak fani serialu z pewnością się nimi zainteresują.

Podobnie rzecz się ma z ubraniami opatrzonymi grafiką z Dirty Dancing. Dwie różne marki zainspirowały się filmem i stworzyły podobne koszulki. Wersja z Bershki jest nieco przyciemniona, jakby t-shirt udawał, że naprawdę pochodzi z lat osiemdziesiątych i został wyciągnięty po latach z szafy mamy.

- Advertisement -
Źródło: Bershka, H&M

Młody Johny Depp, Britney Spears z czasów Baby One More Time, Dawid Bowie i Muppets – to wszystko możemy znaleźć na t-shirtach marki Bershka. I nie tylko Bershka sięgnęła po ikony popkultury ubiegłych lat.

H&M prezentuje podobne t-shirty z grafiką z filmu Titanic czy podobizną Madonny. W Pull&Bear można znaleźć Blondie oraz The Looney Tunes Show. Dotychczas nawiązywano do stylu retro poprzez powielenie trendów – w tym sezonie dosłownie ukazano na koszulkach podobizny popularnych postaci sprzed kilkunastu lat.

Polak wystąpi w produkcji Quentina Tarantino! Sprawdź, o kim mowa!

Źródło: Bershka

Tak samo nieśmiertelny jak Britney Spears jest… Harry Potter. Ostatnia powieść została wydana 11 lat temu, a wciąż herb Hogwartu pojawia się na ubraniach z popularnych sieciówek.

Całe serie związane z Potterem wypuścił House oraz Sinsay. Obie marki witają jesień w magiczny sposób, przypominając współczesnym nastolatkom o świecie wykreowanym przez J.K Rowling.

Fani Harry’ego Pottera odnajdą bluzy i koszulki z Gryffindorem, body i swetry z logiem Hogwartu, a nawet buty czy kosmetyczki opatrzone blizną w kształcie pioruna.

Źródło: House, Sinsay

Ze świecą szukać ubrań, na których pojawiają się współczesne gwiazdy. Fascynacja ubiegłymi dekadami trwa, a styl lat osiemdziesiątych, dziewięćdziesiątych pozostaje wciąż modny. Wygląda na to, że przywitamy jesień z twarzą Madonny na t-shircie – i nie mam nic przeciwko, a nawet zanucę Like a Prayer.

Nie wiesz, jak ruszyć z biznesem? Dowiedz się!