Biedronka przygotowała się na niedziele bez handlu. Zobacz specjalny spot i dowiedź się o zmianach.

Powiązane

Leśnicy w Wielkopolski podarowali hojną kwotę szpitalowi dziecięcemu w Poznaniu

100 000 złotych - tyle poznańscy leśnicy przekazali na...

Gwiazda Hollywood odwiedziła Ogród Botaniczny w Krakowie

Hollywoodzka gwiazda Milla Jovovich kilka dni przebywała z rodziną...

Krakowska restauracja uznana za najlepszą w Polsce

Według jury konkursu World Culinary Awards, słynąca z polskiej...

Jakie jest najbardziej zakorkowane miasto w Polsce i na świecie?

Korki w wielu polskich miastach to smutna codzienność. Właśnie...

Udostępnij

Największa sieć detaliczna w Polsce – Biedronka – opublikowała na oficjalnym kanale spot pt. „Niedziele bez handlu? Jesteśmy gotowi”, w którym pracownicy przedstawiają ułatwienia dla klientów, którzy będą robili zakupy przed niedzielami, w których będzie obowiązywał zakaz handlu. 

Zgodnie z przepisami od marca 2018 roku w każdym miesiącu sklepy będą otwarte tylko w pierwszą i ostatnią niedzielę danego miesiąca. Oznacza to, że w najbliższe dwie niedziele (11 i 18 marca) sklepy będą zamknięte. Natomiast od 2019 roku tylko ostatnia niedziela będzie wolna. Zakaz handlu we wszystkie niedziele zacznie obowiązywać w Polsce od 2020 roku.

- Advertisement -

Biedronka przygotowała specjalny spot odpowiadający na pytania klientów dotyczące ograniczenia handlu w niedzielę. Sieć sklepów uspokaja i tłumaczy, że jest przygotowana na niedzielę bez handlu.

Ze spotu można się dowiedzieć, że:

  1. bezpośrednio tuż przed niehandlowymi niedzielami sklepy Biedronka w piątki i soboty będą otwarte godzinę dłużej. Aktualnie w te dni Biedronki są czynne, w zależności od lokalizacji, do godziny 21,22 lub 23;
  2. w piątki i soboty klientów będzie obsługiwało 5 tysięcy dodatkowych pracowników;
  3. a to oznacza, że w godzinach największego ruchu wszystkie kasy będą czynne;
  4. dostępne będą świeże warzywa, owoce i pieczywo.

– Respektując przepisy prawa, na pierwszym miejscu jak zawsze stawiamy oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy konkretne działania, aby zapewnić pełną dostępność produktów i sprawną obsługę przy kasach, a dzięki temu zadbać o satysfakcję klientów podczas zakupów. Oczywiście, wszyscy będziemy się uczyli tej nowej sytuacji, dlatego w najbliższych tygodniach bardzo dokładnie będziemy analizować zachowania naszych klientów i – jeśli zajdzie taka potrzeba – wprowadzać kolejne zmiany – opisuje Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

Biedronka to największa sieć detaliczna w Polsce, mająca ponad 2,8 tysiąca sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Sieć Biedronka, jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tysięcy pracowników.

Źródło: wmeritum.pl/wirtualnemedia.pl/echodnia.eu/gazetawroclawska.pl, YouTube.com

PRZECZYTAJ TAKŻE:

Żywność nadal gwałtownie drożeje. Takiego wzrostu cen nie było od 5 lat!