Uwielbiam, kiedy ludzie realizujący się kreatywnie potrafią wypowiadać się na wielu polach jednocześnie. Artyści renesansowi, wybitne jednostki, które niemal jak ręką Midasa, czego się nie podejmą potrafią zmienić w złoto. Jednym z takich artystów Tyler Gregory Okonma, który coraz pewniej pojawia się w branży modowej.

Poszukiwany poznański artysta. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie!

Tyler, the Creator zasłynął głównie w branży muzycznej. 25 grudnia 2009 roku raper wydał swój debiutancki album pt. Bastard. Vortal Pitchfork Media uplasował płytę na 32. miejscu stu najlepszych albumów roku 2010. Pierwszym singlem promującym album był utwór „Bastard”, który również był oceniany przez Pitchfork Media, uplasowany został na 61. pozycji 100 najlepszych singli roku 2010.

11 lutego 2011 roku Tyler opublikował teledysk powstały do piosenki „Yonkers”, która była jednocześnie zapowiedzią drugiego studyjnego albumu pt. Goblin. Album został wydany w maju 2011 roku. Klip spotkał się z krytyką kilku portali internetowych. Wersja rozszerzona utworu była dostępna na iTunes. Po wydaniu tego singla Okonma ogłosił, że podpisał kontrakt muzyczny z angielską wytwórnią XL Recordings na jeden album. Goblin zadebiutował na miejscu 5. notowania Billboard 200 ze sprzedażą 45.000 egzemplarzy w Stanach Zjednoczonych. W lipcu 2011 roku raper odebrał nagrodę MTV Video Music Award for Best New Artist. Płyta zebrała się z pozytywnymi recenzjami.

5 filmów do wigilijnego stołu. Sprawdź nasze propozycje!

Album pt. Wolf ukazał się 2 kwietnia 2013 roku. Składa się z 18 piosenek, nagranych między innymi z Domo Genesis, Earl Sweatshirt, Frank Ocean oraz Jasper Dolphin. Dwa lata później pojawia się kolejny ciepło przyjęty album Cherry Bomb, jednak rok 2017 wydaje się być przełomowy dla kariery artysty. Flower Boy, wydany w zeszłym roku okazał się gigantycznym sukcesem komercyjnym i przyczynił się do znacznego wzrostu globalnej rozpoznawalności Tylera. Charakterystyczna oprawa wizualna towarzysząca wszystkim treścią proponowanym przez Wolf Gang okazała się na tyle atrakcyjna, że doczekała się własnej kolekcji ubrań, następnie współpracy z marką Convers.

Duże zamieszanie wywołało wypuszczone parę dni temu wideo na kanale „kreatorów”, prezentujące lookbook nadchodzącej kolekcji jesień/zima 2019. Produkcja jest zrealizowana na najwyższym poziomie, plan jest magiczny, modele ekstrawaganccy, oryginalni i zjawiskowo ubrani. Muzyka tylko dodaje uroku klimatycznej scenerii. Jest to uczta zarówno dla oczu jak i uszu, według mnie nie będzie nadużyciem powiedzenie, że obcuje się tutaj ze sztuką. Kolekcja będzie dostępna do kupienia na STRONIE Gole Wangu, trzymajcie więc rękę na pulsie żeby chociażby nacieszyć oczy tymi zjawiskowymi kostiumami.

Nie wiesz jak ruszyć z biznesem? Dowiedz się TUTAJ 🙂